مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-30سياسي

بیگی نژاد: پژوهانه اساتید چندین برابر می شود


یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به مصوبه مجلس گفت: آیین نامه ارتقای اساتید هم تغییر می کند و گرنت (پژوهانه) اساتید نسبت به قبل چندین برابر می شود.

- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به مصوبه مجلس گفت: آیین نامه ارتقای اساتید هم تغییر می کند و گرنت (پژوهانه) اساتید نسبت به قبل چندین برابر می شود.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مصوبه مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه مجلس در لایحه برنامه هفتم مجلس 15 درصد از اعتبارات دانشگاه ها برای حوزه پژوهشی و 5 درصد برای امور فرهنگی مصرف می شود.

وی این مصوبه را حکم بسیار مهمی خواند و افزود: همیشه در کشور از نبود توجه به پژوهش و فرهنگ گلایه شده است که این بار مجلس در حوزه دانشگاهی برای ارتقای علمی و فرهنگی کشور سنگ تمام گذاشت.

این نماینده مجلس یادآور شد: حوزه پژوهش فقط مربوط به این نیست که کار پژوهشی شود بلکه با این مصوبه آیین نامه ارتقای اساتید هم تغییر می کند به طوری که اگر استادی در دانشگاه اختراع داشت یا مسئله ای از کشور را حل کرد، حتی اگر مقاله هم نشود امتیاز گرفته و مبلغ پژوهانه اش نیز چند برابر افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد: پژوهانه اساتید چندین برابر می شود

بیگی نژاد: پژوهانه اساتید چندین برابر می شود