مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-06اقتصادي

دومین نمایشگاه ملی انار در ساوه آغاز بکار کرد


بدنبال برگزاری دومین جشنواره ملی انار در ساوه، نمایشگاه ملی این میوه بهشتی نیز در شهر یاقوت های سرخ آغاز بکار کرد.

- ایسنا/مرکزی بدنبال برگزاری دومین جشنواره ملی انار در ساوه، نمایشگاه ملی این میوه بهشتی نیز در شهر یاقوت های سرخ آغاز بکار کرد.

فرماندار ساوه در حاشیه برپایی دومین جشنواره و نمایشگاه ملی تولید و صادرات انار در این شهرستان به ایسنا، گفت: این جشنواره امروز در مسجد جامع تاریخی ساوه و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، سفرای کشورهای خارجی، تجار و بازرگانان، تولیدکنندگان انار از نقاط انارخیز کشور و باغداران ساوجی آغاز بکار کرد.

مهدی الیاسی افزود: همزمان با جشنواره دوم، گواهینامه ثبت رویداد جشنواره تولید و صادرات انار ساوه با شماره 2012750 در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران با حضور مقام عالی وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد.

فرماندار ساوه در ادامه، شناساندن شهر خرده طلا در ابعاد گوناگون با محوریت تولید محصول شاخص انار را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: در این جشنواره قرار است کمیته علمی متشکل از جهاد کشاورزی، ایستگاه تحقیقات انار، جوامع علمی و دانشگاهی و نیز جهاد دانشگاهی با برگزاری نشست های تخصصی آخرین یافته های علمی در خصوص تولید و مبارزه با آفات این محصول را با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه ملی انار در ساوه آغاز بکار کرد

دومین نمایشگاه ملی انار در ساوه آغاز بکار کرد