مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-02اقتصادي

ایجاد 7000 اشتغال در گیلان با احیای 172 واحد صنعتی راکد


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان از احیای 172 واحد صنعتی راکد طی دو سال گذشته در سطح گیلان خبر داد و گفت: احیای واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم باعث شده تا بیش از 7 هزار اشتغال مولد ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، تیمور پورحیدری عصر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان رودسر و در جمع با خبرنگاران با اشاره به اینکه بالغ بر 172 واحد راکد شده در حوزه های مختلف معدن، گردشگری، صنعت و کشاورزی در دولت سیزدهم در سطح استان گیلان به چرخه تولید بازگشتند، اظهار کرد: این واحدها سال ها راکد بودند که با استفاده از ظرفیت و پتانسیل ستاد تسهیل رفع موانع تولید به ریاست استاندار، اتفاقات مثبتی در سطح استان افتاده است.

  وی با اشاره به اینکه گیلان از استان های پیشرو کشور است که مجدد از ظرفیت ستاد تسهیل رفع موانع استفاده می کند، افزود: واحدهای تولیدی، معدنی و صنعتی، ظرفیت سنجی می شود که با چه ظرفیتی در حال فعالیت هستند تا ظرفیت واحدهای نیمه تکمیل را تکمیل و واحدهای راکد را فعال کنیم.

  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم در یکی دو سال اخیر باعث شده تا بیش از 7 هزار اشتغال مولد ایجاد شود، تصریح کرد: در حوزه اصناف هم تکالیف قانونی اشتغال در سال گذشته حدود 14 هزار و 500 اشتغال پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 7000 اشتغال در گیلان با احیای 172 واحد صنعتی راکد

ایجاد 7000 اشتغال در گیلان با احیای 172 واحد صنعتی راکد