مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-20سياسي

مجلس با ممنوعیت پرداخت کمک های دولتی مخالفت کرد


نمایندگان مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند که در آن ممنوعیت برای شرکت های دولتی جهت پرداخت کمک پیش بینی شده بود و هرگونه کمک در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی می شد.

- نمایندگان مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند که در آن ممنوعیت برای شرکت های دولتی جهت پرداخت کمک پیش بینی شده بود و هرگونه کمک در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز و در ادامه بررسی موارد ارجاعی کمیسیون تلفیق بند الف ماده 25 و تبصره آن را بررسی کردند؛ اصل این بند رای نیاورد، حذف آن مطرح شد و نمایندگان این بند را حذف کردند.

در این آمده بود: به منظور ساماندهی و افزایش کارایی و اثربخشی شرکت های دولتی و تسریع در واگذاری شرکت های قابل واگذاری، اقدامات زیر انجام می شود: الف- با هدف رعایت حقوق سهامداری و عدم تحمیل تعهدات مالی به شرکت های دولتی، اختصاص درصدی از هزینه، درآمد یا سود شرکت های موضوع مواد 4 و 5 قانون مدیریت خدمات کشوری تحت هر عنوان و به هر میزان ممنوع است.

هرگونه کمک توسط شرکت های یاد شده در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.

تبصره- ماده 4 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب 4/ 12/ 1393 مشمول حکم این بند نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با ممنوعیت پرداخت کمک های دولتی مخالفت کرد

مجلس با ممنوعیت پرداخت کمک های دولتی مخالفت کرد