مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-01اجتماعي

90 درصد مدارس متوسطه دور دوم عضو بسیج دانش آموزی هستند


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خوشبختانه تعداد زیادی از دانش آموزان زنجانی در مدارس عضو بسیج دانش آموزی هستند، گفت: 90 درصد مدارس متوسطه دور دوم، - ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خوشبختانه تعداد زیادی از دانش آموزان زنجانی در مدارس عضو بسیج دانش آموزی هستند، گفت: 90 درصد مدارس متوسطه دور دوم، 80 درصد مدارس متوسطه دور اول و 50 درصد مدارس ابتدایی عضو بسیج دانش آموزی هستند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (10 آبان ماه) در دیدار دانش آموزان با امام جمعه زنجان با اشاره به بمباران غزه و کشتن زنان و کودکان بی گناه، عنوان کرد: جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در فلسطین انجام می دهد در هیچ جای دنیا نظیر ندارد و آنها روی تمام جنایت کاران عالم را سفید کرده اند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، اظهار کرد: در بیان عظمت این شهید والامقام همین بس که امام راحل فرمودند: رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که نارنجک به خود بست و زیر تانک دشمنان رفت.

این مسئول با تاکید بر اینکه خیانت ها و جنایت های آمریکا و همدستانش باید به اطلاع دانش آموزان رسانده شود، متذکر شد: دانش آموزان باید آگاه باشند که آمریکا و همدستانش دست به چه جنایت هایی به ویژه در فلسطین می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مدارس متوسطه دور دوم عضو بسیج دانش آموزی هستند

90 درصد مدارس متوسطه دور دوم عضو بسیج دانش آموزی هستند