مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-28سياسي

حرکت دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه های نسل چهارم و پنجم


در راستای فرمایشات رهبری، درصدد هستیم دانشگاه پیام نور هم در راستای سایر دانشگاه ها به سمت دانشگاه های نسل چهارم و پنجم بتواند ادامه فعالیت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم تقی زاده، رییس دانشگاه پیام نور کشور ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان زنجان بیش از 5 هزار دانشجوی فعال دارد، اظهار داشت: در 9 مرکز و واحد های این دانشگاه ارائه خدمات آموزشی صورت می گیرد که جزو دانشگاه های پیام نور موفق کشور است.

رییس دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: سعی می شود در سلسله نشست های امروز بتوانیم اقدامات راهبردی و برنامه های مفید و نیز ارتقای موازین فرهنگی، آموزشی و پژوهشی را در دستور کار دانشگاه پیام نور زنجان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: با توجه به رشته های دانشگاهی که دانشگاه پیام نور دارد و تقاضاهای که خواهد شد و پیرو مذاکره ای که با استاندار زنجان در ارتباط با ساماندهی رشته ها و همچنین ایجاد رشته های متناسب با بافت منطقه انجام شد امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم را هم در این زمینه داشته باشیم.

تقی زاده ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درصدد هستیم دانشگاه پیام نور هم در راستای سایر دانشگاه ها به سمت دانشگاه های نسل چهارم و پنجم بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه های نسل چهارم و پنجم

حرکت دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه های نسل چهارم و پنجم