مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-13اقتصادي

مشاوران املاک نما در اصفهان پلمب شدند


معاونت قضایی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی اصفهان 2 محل مشاوره املاک که در خرید و فروش املاک دخالت کرده و فاقد مجوز و پروانه نیز بودند را پلمب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، غلامرضا صالحی، معاونت قضایی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی اصفهان اظهار داشت: گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی اصفهان 2 محل مشاوره املاک که در خرید و فروش املاک دخالت کرده و فاقد مجوز و پروانه نیز بودند را پلمب کرد.

  وی افزود: افراد فاقد صلاحیت که در امر مشاوران املاک دخالت می کنند، متخلف بوده و مورد رصد بازرسان و با جدیت برخوردهای قانونی مبنی بر تعطیلی اینگونه محل های فاقد مجوز کسب و کار در برنامه روزانه گشت های تعزیرات حکومتی قرار گرفته اند.

  صالحی بیان کرد: افراد سودجو با برپایی محل های مشاوره خرید و فروش در واحدهای مسکونی و تجاری، واسطه گری بین خریدار و فروشنده و واحد صنفی مشاور املاک کرده و نقش موثری در بالا رفتن کاذب قیمت های منطقه ای ملک ایجاد کرده و اینگونه محل ها با استفاده از قولنامه های دست ساز خودسرانه در امر معاملات املاک دخالت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران املاک نما در اصفهان پلمب شدند

مشاوران املاک نما در اصفهان پلمب شدند