مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-29سياسي

وضعیت عمومی دانش آموزان مسموم شده در زنجان


همه دانش آموزان بستری شده، با وضعیت مطلوب و پایدار مرخص شده اند و فقط چند دانش آموز بستری هستند که وضعیت عمومی مساعدی دارند و تا ساعاتی دیگر ترخیص می شوند.

- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: وضعیت عمومی دانش آموزانی که در اثر مسمومیت یا اضطراب ناشی از آن به بیمارستان های زنجان منتقل شده بودند، مناسب است و اکثر آنان مرخص شده اند چند نفر باقی مانده نیز تا ساعاتی دیگر ترخیص می شوند.

  حسن اسم خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظهر امروز در پی مسمومیتی که در هنرستان دخترانه کوثر شهر زنجان اتفاق افتاد، تعدادی دانش آموز به بیمارستان آیت الله موسوی، و تعدادی دیگر به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، یک دانش آموز به بیمارستان شهید بهشتی و یک دانش آموز به بیمارستان امام حسین (ع) زنجان منتقل شدند.

  وی خاطرنشان کرد: همه دانش آموزان بستری شده، با وضعیت مطلوب و پایدار مرخص شده اند و فقط چند دانش آموز بستری هستند که وضعیت عمومی مساعدی دارند و تا ساعاتی دیگر ترخیص می شوند.

  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه علت این مسمومیت در دست بررسی است، تصریح کرد: مشکل عمده دانش آموزان بستری شده در مراکز درمانی، بار روانی و اضطراب ناشی از این حادثه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عمومی دانش آموزان مسموم شده در زنجان

وضعیت عمومی دانش آموزان مسموم شده در زنجان