مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-01اقتصادي

قصابان دوره گرد خوزستان جمع آوری می شوند


مدیرکل دامپزشکی خوزستان با بیان اینکه در خصوص جلوگیری از کشتار دام و عرضه گوشت در معابر تاکنون اقدامات به نتتیجه مطلوب منجر نشده است، گفت: آگاهی کم مصرف کنندگان این گوشت ها و سودجویی عرضه کنندگان، - ایسنا/خوزستان مدیرکل دامپزشکی خوزستان با بیان اینکه در خصوص جلوگیری از کشتار دام و عرضه گوشت در معابر تاکنون اقدامات به نتتیجه مطلوب منجر نشده است، گفت: آگاهی کم مصرف کنندگان این گوشت ها و سودجویی عرضه کنندگان، دو مساله ای هستند که موجب این معضل شده اند.

ناصر عسکری فرد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کشتار غیرمجاز دام و عرضه غیر بهداشتی گوشت در معابر عمومی اظهار کرد: طبق قانون، کشتار دام باید در شرایط بهداشتی با نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی در کشتارگاه انجام شود و در خارج از محیط کشتارگاه ممنوع است.

عرضه گوشت نیز باید در اماکن تحت نظارت انجام شود و در معابر مورد تایید و نظارت نیست و صراحتا این کار در قانون جرم انگاری شده است.

وی افزود: چالش کشتار غیرمجاز در استان های مختلف وجود دارد و چندین سال است که خوزستان به ویژه اهواز نیز با کشتار غیرمجاز دام به ویژه در معابر مواجه است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با بیان اینکه شهرداری ها متولی و متصدی معابر در شهرها هستند، گفت: دامپزشکی به عنوان ناظر، مطالبه گر است و پیگیری های زیادی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصابان دوره گرد خوزستان جمع آوری می شوند

قصابان دوره گرد خوزستان جمع آوری می شوند