مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-18سياسي

ارزیابی عملکرد همه مراکز شبانه روزی بهزیستی در دو ماه اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه عباسی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت امر مراقبت و توانبخشی گروه هدف آسیب پذیر دارای معلولیت، - معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از ارزیابی عملکرد همه مراکز شبانه روزی بهزیستی در دو ماه اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه عباسی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت امر مراقبت و توانبخشی گروه هدف آسیب پذیر دارای معلولیت، سالمند و بیمار روان مزمن در مراکز شبانه روزی، چک لیست جامع ارزیابی و نظارت فرآیند محور و نتیجه گرا مرتبط با ایمنی و امنیت سلامت گروه هدف در مراکز شبانه روزی توسط دفتر برنامه ریزی و نظارت مراکز توانبخشی و مراقبتی معاونت توانبخشی ستاد سازمان بهزیستی، با هم افزایی و بهره مندی از تجارب کارشناسان تخصصی 31 استان کشور در صف تدوین قرار گرفت.

وی افزود: در یک نهضت و بسیج یکپارچه کشوری طی بازه زمانی دو ماهه مهر و آبان، تمامی مراکز شبانه روزی، پایش و موضوعات چک لیست ارزیابی و نتایج پایش در بخش مستندات واحد ارائه خدمات در سامانه ارمغان بارگذاری شد.

عباسی هدف از این پایش سراسری را اصلاح فرآیند ها و مدیریت یکپارچه نظارت بر ارائه خدمات مراقبت از طریق ارتباط مؤثر و اثربخش عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد همه مراکز شبانه روزی بهزیستی در دو ماه اخیر

ارزیابی عملکرد همه مراکز شبانه روزی بهزیستی در دو ماه اخیر