مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-26سياسي

توسعه مناسبات اقتصادی تهران - دوشنبه نیازمند فعال شدن بخش خصوصی است


معاون اول رییس جمهور با اشاره به زمینه های متعدد همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان گفت: متاسفانه آنطور که باید از ظرفیت ها و زمینه های همکاری استفاده نشده و لازم است که دو کشور در جهت گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تلاش کنند.

- معاون اول رییس جمهور با اشاره به زمینه های متعدد همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان گفت: متاسفانه آنطور که باید از ظرفیت ها و زمینه های همکاری استفاده نشده و لازم است که دو کشور در جهت گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر امروز (پنجشنبه) در حاشیه نشست نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای در دیدار قاهر رسول زاده نخست وزیر تاجیکستان که در محل اقامت معاون اول رییس جمهور کشورمان برگزار شد، با اشاره به اتفاقات و کشتار مردم در غزه، اظهار داشت: اتفاقاتی که در غزه و فلسطین رخ داده روحیه همگان را جریحه دار کرده است.

معاون اول رییس جمهور افزود: کشتار مردم مسلمان غزه اتفاقی بی سابقه بوده و جلوگیری رژیم صهیونیستی برای رسیدن آب و غذا و دارو به مردم غزه جنایتی کم نظیر در تاریخ است.

مخبر تصریح کرد: کشورهای مسلمان باید کمک کنند تا این جنایات متوقف شود و کمک های انسان دوستانه به دست مردم بی پناه غزه برسد چرا که وضعیت فعلی قابل تحمل نیست و مشاهده این اتفاقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مناسبات اقتصادی تهران - دوشنبه نیازمند فعال شدن بخش خصوصی است

توسعه مناسبات اقتصادی تهران - دوشنبه نیازمند فعال شدن بخش خصوصی است