مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-16سياسي

برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک با کشورهای انگلستان و اسپانیا در استان مازندران


با بهره گیری از زیرساخت های معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان مازندران، جلسه دادرسی حضوری و الکترونیک به صورت همزمان با کشورهای انگلستان و اسپانیا در شعبه 4 حقوقی دادگاه حقوقی شهرستان آمل برگزار شد.

- ایسنا/مازندران با بهره گیری از زیرساخت های معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان مازندران، جلسه دادرسی حضوری و الکترونیک به صورت همزمان با کشورهای انگلستان و اسپانیا در شعبه 4 حقوقی دادگاه حقوقی شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، این دادرسی حقوقی برای برخی از اصحاب دعوی در داخل کشور به صورت حضوری و برای برخی از اشخاص خارج از کشور در انگلستان و اسپانیا، با اخذ اظهارات اصحاب پرونده توسط مقام قضایی به صورت مجازی برگزار شده است.

جلسه رسیدگی به پرونده با موضوع اختلافات ملکی با حضور چند تن از اصحاب پرونده در ایران و سه نفر دیگر از شهرهای بریستول و لندن در کشور انگلستان و شهر مالاگا در اسپانیا برگزار شده و این سه نفر از طریق ویدئو کنفرانس در دادگاه شرکت کردند.

در قانون آیین دادرسی کیفری، دادرسی به صورت الکترونیک پیش بینی شده و در این راستا، برگزاری جلسات دادگاه به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس با هدف جلوگیری از تجدید اوقات و تسریع در رسیدگی و صدور احکام انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک با کشورهای انگلستان و اسپانیا در استان مازندران

برگزاری جلسه دادرسی الکترونیک با کشورهای انگلستان و اسپانیا در استان مازندران