مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:162023-11-13اقتصادي

آغاز برداشت گوجه فرنگی از مزارع بوشهر


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت:برداشت پاییزه و خارج از فصل گوجه فرنگی از مزارع این استان در منطقه تنگ ارم و بوشکان از توابع شهرستان دشتستان آغاز شد.

- ایسنا/بوشهر معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت:برداشت پاییزه و خارج از فصل گوجه فرنگی از مزارع این استان در منطقه تنگ ارم و بوشکان از توابع شهرستان دشتستان آغاز شد.

کبری توکلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران پیش بینی کرد از سطح یکهزار هکتار گوجه فرنگی پاییزه بیش از 52 هزارتن محصول تولید و روانه بازار شود.

وی افزود: کل سطح گوجه فرنگی استان بوشهر 10 هزار و 200 هکتاراست که با توجه به اجرای الگوی کشت، پیگیری ها و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی و برگزاری کارگروه های مرتبط با همکاری فرمانداران و بخشداران در شهرستان های مدنظر، سطح زیر کشت از 11 هزار و 400 هکتار سال گذشته، یک هزار و 200 هکتار کاهش یافته و به 10 هزار و 200 هکتار تقلیل یافته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر یادآورشد: بر این اساس پیش بینی می شود بیش از 560 هزار تن محصول گوجه فرنگی از مزارع این استان برداشت شود.

توکلی ادامه داد: گوجه فرنگی فضای باز استان بوشهر به صورت تولید خارج از فصل بوده و پیش بینی می شود در کشت پاییزه با سطح یک هزار هکتار 52 هزار تن گوجه فرنگی، کشت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت گوجه فرنگی از مزارع بوشهر

آغاز برداشت گوجه فرنگی از مزارع بوشهر