مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-13سياسي

الهیان: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به منزله نقض آشکار حقوق بشر است


جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به منزله نقض آشکار حقوق بشر به موجب اسناد بین المللی و زیر پا گذاشتن اصول و کرامات انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در همایش بین المللی زنان ضد ظلم کربلای معلی که در دانشگاه جامعه الزهراء کربلا و با موضوع زنان و کودکان غزه و فلسطین و با حضور زنان فعال از کشورهای اسلامی برگزار شد با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که می گوید: إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ؛ خداوند از کسانی که ایمان آورده اند دفاع می کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد.

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته اند؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست.

با قرائت متنی از شهید سید مرتضی آوینی که می گوید: حلقوم ها را می توان برید اما فریادها را هرگز؛ فریادی که از حلقوم های بریده بر می آید جاودانه می ماند اظهار کرد: جنایت های وحشیانه و کم نظیر رژیم غاصب صهیونیستی در پی عملیات طوفان الاقصی بیانگر آن است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به منزله نقض آشکار حقوق بشر است

الهیان: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به منزله نقض آشکار حقوق بشر است