مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-06بين الملل

افزایش تدابیر امنیتی در مراکز نظامی و حساس پاکستان


مقامات امنیتی پاکستان روز دوشنبه گفتند که پس از حمله اخیر تروریست ها به یک پایگاه هوایی ، تدابیر امنیتی را در تاسیسات نظامی و دیگر تاسیسات حساس این کشور افزایش داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات امنیتی پاکستان روز دوشنبه گفتند که پس از حمله اخیر تروریست ها به یک پایگاه هوایی که منجر به آسیب دیدن سه هواپیما و انهدام یک سوخترسان شد، تدابیر امنیتی را در تاسیسات نظامی و دیگر تاسیسات حساس این کشور افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس گروه تازه تاسیس تحریک جهاد پاکستان مسئولیت حمله روز شنبه در میانوالی  در استان پنجاب را برعهده گرفته است.

ارتش پاکستان اعلام کرد که حمله روز شنبه در پایگاه هوایی آموزشی میانوالی به دلیل پاسخ سریع و موثر نیروهای امنیتی تا حد زیادی خنثی شد.

عکس های ماهواره ای که ساعت ها پس از حمله گرفته شده اند، نشان می دهند که یک هواپیما در پایگاه در اثر آتش سوزی آسیب دیده است.

ارتش پاکستان اعلام کرد که 9  تروریست در جریان این حمله کشته شدند.

حمله اخیر تنها یک روز پس از دو انفجار که در آن 16 پرسنل امنیتی و چهار غیرنظامی روز جمعه در منطقه دره اسماعیل خان در شمال غربی استان خیبر پختونخوا و منطقه گوادر در استان بلوچستان در جنوب غربی کشته شدند، رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدابیر امنیتی در مراکز نظامی و حساس پاکستان

افزایش تدابیر امنیتی در مراکز نظامی و حساس پاکستان