مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-08اقتصادي

لطفا به متقاضیان مسکن بلدالامین جوابی روشن بدهید


فقط یک فاز از 8 فازِ پروژه 4 هزار واحدی بلدالامین با بانک مسکن قرارداد دارد، اتفاقی که شایسته است مسؤولان امر پیرامون آن برای مردم توضیح دهند که چرا ساخت واحدهای متعهد شده را به بانک متصل نکرده اند تا تسهیلات آن بتواند گرهی از کار متقاضیان باز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، از زمانی که کرکره مسکن ملی و ثبت نام برای خانه ارزان تر را بالا کشیدند و بذر امید را در دل بسیاری از جوانان بویژه 4 هزار خانوار کرمانی کاشتند، بیشتر از 4 سال گذشته است.

از همان روز اولِ ثبت نام هم مشخص بود که دولت کُند دوازدهم نخواهد توانست در کمتر از 2 سال این پروژه عظیم را جمع وجور کند.

البته از گوشه و کنار شنیده می شد که شاید او بخواهد تعهداتی برای دولت جدید ایجاد و دولت نوپا را با خزانه خالی در مقابل ابر پروژه های نیمه کاره تنها بگذارد و اهداف خودش را دنبال کند.

موضوعی که حداقل در دیگر مسائل مثل بورس بر همگان روشن تر از روز شد و مسأله مسکن هم به جایی رسید که حالا خیلی ها آن را دوباره تکرار می کنند.

پروژه مسکن ملی بلدالامین نیز در همین راستا شکل گرفت و مدتی در خواب و سکوت فرو رفت.

با انتخابات و استقرار دولت جدید و تشکیل کابینه، حدود سه سال گذشت، از آنجایی که ساخت مسکن یکی از شعارهای دکتر رییسی بود، توقعات از دولت جدید بالا رفت و او هم تکمیل پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا به متقاضیان مسکن بلدالامین جوابی روشن بدهید

لطفا به متقاضیان مسکن بلدالامین جوابی روشن بدهید