مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-04بين الملل

سنگ اندازی نخست وزیر بریتانیا برای حامیان تظاهرات غزه در لندن


نخست وزیر بریتانیا در اظهاراتی اقدام جهت برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در جنگ غزه در سالگرد پایان جنگ جهانی اول را «تحریک آمیز» خوانده و مدعی شده است که این اقدامات می تواند موجب هتک حرمت به روز موسوم به «آتش بس» شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا با اشاره به مناسبت روز 11 نوامبر در تاریخ جنگ جهانی اول، مدعی شده است که تظاهرات حامیان فلسطین در مرکز لندن در این روز می تواند اقدامی تحریک آمیز باشد و بی احترامی به این روز بزرگ تاریخی تلقی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، تحت تاثیر اظهارات سوناک، پلیس لندن به دستور نخست وزیر این کشور عنوان کرده است که هر کاری را برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات پیش رو انجام خواهد داد.

اظهارات سوناک در حالی مطرح می شود که بریتانیا از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود در برابر فلسطین پس از آغاز عمملیات الاقصی در تاریخ 7 اکتبر حمایت کرده است.

حمایت بریتانیا در حالی از رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کرده که این رژیم از تاریخ شروع درگیری ها، هر روز نوار غزه را بمباران کرده و تاکنون بیش از 9 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده است.

این روند، ده ها هزار نفر از طرفداران فلسطین را بر آن داشته تا هر شنبه در مرکز لندن راهپیمایی کرده و خواستار درخواست دولت بریتانیا از رژیم صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی نخست وزیر بریتانیا برای حامیان تظاهرات غزه در لندن

سنگ اندازی نخست وزیر بریتانیا برای حامیان تظاهرات غزه در لندن