مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-26سياسي

«مهارت زندگی سالم» به نسل جدید کرمانشاه آموزش داده می شود


استاندار کرمانشاه، از اجرای طرحی در کرمانشاه خبرداد که طی آن نسل جدید استان با مهارت زندگی سالم آشنا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل  پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در دیدار با رابین ناندی ، نماینده یونیسف(صندوق کودکان ملل متحد) در ایران، با اشاره به تغییر سبک زندگی در بسیاری از کشورهای جهان، اظهار کرد: امروزه شباهت و نزدیکی سبک زندگی در بسیاری از کشورها باعث شده تا مسائل و مشکلات آن ها هم شبیه هم باشد، لذا همفکری و مشارکت این کشورها در بررسی و حل این مشکلات مشابه کمک خواهد کرد.

وی در ادامه به ارائه برخی راهکارها برای حل این مشکلات پرداخت و افزود: شاید یکی از مهمترین نکاتی که به صورت پایدار و ریشه دار می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند، اهمیت دادن به جایگاه بی بدیل خانواده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه ویژه ای برای خانواده قائل هستیم و در شرایط فعلی تلاش ما براین است تا با شیوه های مختلفی نقش و جایگاه خانواده را برای حمایت مفید از فرزندانشان تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: از طرفی به هر میزانی که کودکان و نوجوانان از نظر عقلانیت و معنویت تقویت شوند، زندگی سالم تر و متعادل تری را تجربه می کنند، لذا طی یک ماه پیش رو فعالیتی فراگیر و گسترده را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهارت زندگی سالم» به نسل جدید کرمانشاه آموزش داده می شود

«مهارت زندگی سالم» به نسل جدید کرمانشاه آموزش داده می شود