مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-18سياسي

رژیم کودک کش اسراییل روی همه جنایتکاران را سفید کرد


این حجم از کودک کشی در تاریخ کم بوده و رژیم کودک کش اسراییل روی همه جنایتکاران را سفید کرده است.

- ایسنا/لرستان امام جمعه بروجرد گفت: این حجم از کودک کشی در تاریخ کم بوده و رژیم کودک کش اسراییل روی همه جنایتکاران را سفید کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی 27 آبان ماه در اجتماع مردم بروجرد که در دفاع از مردم غزه در مسجد امام (ره) برگزار شد، اظهار کرد: حدود 40 روز است که شاهد یکی از جنایت ها تاریخی در فلسطین اشغالی هستیم، رژیم صهیونیستی طی 75 سال آنچه از دستش برآمد کوتاهی نکرده است.

وی تصریح کرد: در این مدت که سرزمین فلسطین را غصب کرد با نقشه استعمارگران خصوصاً انگلیس، مردم فلسطین را مورد ظلم قرار داد.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی خانه های فلسطینیان را تخریب کرد، به مردم رحم نکرد و همین مردم را تحت شکنجه و محاصره قرار داد اما مردم این منطقه به مقاومت خود ادامه می دهند.

حسینی اضافه کرد: شیرمردان حزب الله لبنان این رژیم را به شکست کشانده و هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی توسط گروهی از حزب الله شکسته شد.

وی بیان کرد: مردم غزه حرکتی تحت عنوان عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند که از خودشان دفاع کردند لذا استکبارجهانی احساس خطر کرد و کمک می کند که مبادا رژیم رفتنی صهیونیستی سقوط کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم کودک کش اسراییل روی همه جنایتکاران را سفید کرد

رژیم کودک کش اسراییل روی همه جنایتکاران را سفید کرد