مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30دانش

انتصابات جدید در دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای «رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی» و «سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی و سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر عزیزالله فضلی را به عنوان رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر عزیزالله فضلی با سلام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آن جناب در طول دوران مسئولیت رییس مرکز امر حقوقی و صیانت از دارایی دانشگاه، با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای دقیق برنامه های سند تحول و تعالی دانشگاه و هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی اهتمام ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در دانشگاه آزاد

انتصابات جدید در دانشگاه آزاد