مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-12فرهنگي

توضیح درباره سطل زباله خبرساز!


تصویر یک خمره نسبت داده شده به دوره ماد در موزه باستان شناسی رشت، درحالی منتشر شده که داخل این خمره کیسه پلاستیکی مشکی قرار گرفته و مقداری هم زباله در آن مشاهده می شود.

- تصویر یک خمره نسبت داده شده به دوره ماد در موزه باستان شناسی رشت، درحالی منتشر شده که داخل این خمره کیسه پلاستیکی مشکی قرار گرفته و مقداری هم زباله در آن مشاهده می شود.

با این وجود مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: این خمره مربوط به دوره ماد نبوده و سطل زباله هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتشار تصویر این خمره از سوی برخی رسانه ها، ولی جهانی _ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان _ در توضیحاتی که از سوی روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منتشر شده است، گفت: خمره موزه شهر رشت نه به دوره ماد تعلق دارد و نه به عنوان سطل زباله مورد استفاده قرار می گیرد.

او در ادامه این توضیح گفت: قدمت خمره موزه شهر رشت به دوران معاصر بازمی گردد، که محلی برای تأمین و ذخیره آذوقه بوده است و کیسه پلاستیکی روی آن، برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و ریزش خس و خاشاک با توجه به مرمت های در دست اقدام موزه به درون آن بوده است.

انتشار این خبر توسط یک رسانه انجام شد، که از حساسیت خبری قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره سطل زباله خبرساز!

توضیح درباره سطل زباله خبرساز!