مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-28فناوري

تقویت آنتن دهی و قطع ارسال پیامک های تبلیغاتی در رأس مطالبات مردم


از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، انتقاد از حجم پیامک های تبلیغاتی، شکایت مردم پیرامون آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت، ورود تلفن های همراه قاچاق، - از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، انتقاد از حجم پیامک های تبلیغاتی، شکایت مردم پیرامون آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت، ورود تلفن های همراه قاچاق، ساماندهی وی پی آن ها و .

بود.

انتقاد از حجم پیامک های تبلیغاتی، شکایت از آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت و ورود تلفن های همراه قاچاق، از مهمترین موضوعات مطرح شده در بازدید بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدحسن امیری بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور به همراه یک هیأت بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرده و در جریان امورات این مجموعه از جمله سامانه ارزیابی کیفیت اینترنت کشور، وضعیت رسیدگی به شکایت های مردمی در خصوص آنتن دهی و.

قرار گرفتند.

 بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور یکی از اهداف این بازدید را بررسی نحوه خدمات دهی به مشتریان در خصوص کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت آنتن دهی و قطع ارسال پیامک های تبلیغاتی در رأس مطالبات مردم

تقویت آنتن دهی و قطع ارسال پیامک های تبلیغاتی در رأس مطالبات مردم