مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-30اجتماعي

پیگیری برای ارتقاء ظرفیت دانشگاه فرهنگیان


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از اقداماتی که در راستای جبران کمبود نیرو پیگیری شده بالابردن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: چند عقب ماندگی باعث شد که بعد از 15 سال متوجه شویم که اگر این کارها را کرده بودیم وضعیتمان از آنچه هست بهتر بود.

وی تصریح کرد: یکی از این عقب ماندگی ها در حوزه نیروی انسانی بود هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت است که در این زمینه غفلت شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: به تعداد نیروهایی که لازم بود توجه نشد و نیروهایی که وجود داشتند نیز رسیدگی نشد تا انگیزه و دانش آنها افزایش یابد.

باقرزاده با بیان اینکه از دانش آموزان و کودکان خود هم غفلت کرده ایم و به آنها کار و نقش سپرده نشده است، افزود: این دو عامل وضعیت ما را به جایی رسانده که به نظر می رسد ارتباط ما با دانش آموزان ضعیف است.

وی یادآور شد: حجم بالا و تعداد زیاد برنامه هایی که به مدارس داده می شد به طور عمده مدیران مدرسه را کلافه می ساخت و آنها نمی توانستند روی آنها تمرکز کنند بنابراین امسال 5 فعالیت تربیتی و پرورشی برای اجرای در مدارس بیستر از مدیران خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای ارتقاء ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

پیگیری برای ارتقاء ظرفیت دانشگاه فرهنگیان