مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-29اقتصادي

80 درصد از خلبان های کشور در این فرودگاه آموزش می بینند


مدیر عملیات فرودگاه بین المللی واقع در منطقه اقتصادی پیام از فعالیت این فرودگاه برای دریافت و ارسال مرسوله های باری و پستی، ارائه خدمات مسافربری به زائران و آموزش خلبانی به کمک بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، منطقه ویژه اقتصادی پیام، از زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و مجموعه ای از شرکت ها و واحدهای اقتصادی مختلف در جنوب غربی شهر کرج است.

این منطقه به دلیل تخفیف در تشریفات گمرکی و وجود فرودگاه بین المللی در آن، مزیت ها و فرصت های زیادی را برای شرکت های زیرمجموعه ایجاد کرده است.

مهدی شیخ الاسلامی، مدیرکل عملیات فرودگاه بین المللی پیام از خدمات این فرودگاه به مردم و شرکت ها گفت و عنوان کرد: مرکز آموزش خلبانی این فرودگاه، امروز بزرگ ترین مدرسه خلبانی کشور را دارد؛ به طوری که بیش از 80 درصد خلبان های کشور در این فرودگاه آموزش خلبانی و هوانوردی می بینند.

  او تأکید کرد: در حال حاضر 9 مدرسه خلبانی داریم که شرکت های بخش خصوصی هستند که در فرودگاه پیام فعالیت می کنند و روزانه 100 تا 150 پرواز آموزشی در پیام انجام می شود.

شیخ الاسلامی در خصوص هواپیماهای آموزشی این فرودگاه اظهار داشت:: هواپیماهای آموزشی معمولا در دو دسته سبک و فوق سبک طبقه بندی می شوند، که فرودگاه پیام چندین فروند از این هواپیماها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد از خلبان های کشور در این فرودگاه آموزش می بینند

80 درصد از خلبان های کشور در این فرودگاه آموزش می بینند