مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-28اقتصادي

مجوز خرید 11 قطار برای متروی کرج صادر شد


قطار شهری کرج فعلا دارای دو رام قطار است که یکی از آنها در قطعه نخست خط 2 متروی کرج بین چهار راه طالقانی و گلشهر به صورت رایگان مسافران را جابه جا می کند و دیگری در شرکت لوکوموتیو سازی مپنا در حال تعمیر و آماده سازی است.

- ایسنا/البرز سخنگوی شورای شهر کرج گفت: قطار شهری کرج فعلا دارای دو رام قطار است که یکی از آنها در قطعه نخست خط 2 متروی کرج بین چهار راه طالقانی و گلشهر به صورت رایگان مسافران را جابه جا می کند و دیگری در شرکت لوکوموتیو سازی مپنا در حال تعمیر و آماده سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمار ایزدیار روز شنبه ششم آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو دیزل برای تامین 40 دستگاه اتوبوس برقی برای کرج اظهار کرد: برای خرید این اتوبوس ها که به زودی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می شود حدود 7 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نحوه خدمات و پشتیبانی این اتوبوس ها موضوع مهمی بود که طبق قرارداد با شرکت مذکور مورد توجه قرار گرفته به طوری که اتوبوس های برقی خریداری شده تا 8 سال گارانتی دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به صدور مجوز خرید 11 رام قطار برای کرج هم توضیح داد: قطار شهری کرج فعلا دارای دو رام قطار است که یکی از آنها در قطعه نخست خط 2 متروی کرج بین چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز خرید 11 قطار برای متروی کرج صادر شد

مجوز خرید 11 قطار برای متروی کرج صادر شد