مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-09بين الملل

درگیری شدید بین صهیونیست ها و فلسطینیان در رام الله


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری فلسطین امروز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «امعری» واقع در رام الله درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اسراییل در جریان است.

- خبر دادند، وزارت بهداشت فلسطین هم از شهادت دو فلسطینی در کرانه باختری خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری فلسطین امروز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه امعری واقع در رام الله درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اسراییل در جریان است.

وزارت بهداشت غزه از زخمی شدن چندین فلسطینی در این درگیری ها خبر داد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، بعد از درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی که منجر به زخمی شدن 10 نفر و بازداشت دو تن فلسطینی شد، نظامیان اشغالگر صهیونیستی از اردوگاه عقب نشینی کردند.

شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که در درگیری های امروز در بیت فجار واقع در جنوب بیت لحم و دورا واقع در جنوب الخلیل دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین امروز از شهادت دو جوان فلسطینی به نام انس ناصر ابو عطوان در اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر دورا واقع در جنوب الخلیل و محمد فرید حمدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری شدید بین صهیونیست ها و فلسطینیان در رام الله

درگیری شدید بین صهیونیست ها و فلسطینیان در رام الله