مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-20فرهنگي

اعتراض تهیه کننده «فسیل» به پایان اکران این کمدی در سینماها


تهیه کننده فیلم سینمایی «فسیل» در یادداشتی به تصمیم شورای صنفی نمایش برای پایان دادن اکران این فیلم در سینماها اعتراض کرد.

- اعتراض تهیه کننده فسیل به پایان اکران این کمدی در سینماها تهیه کننده فیلم سینمایی فسیل در یادداشتی به تصمیم شورای صنفی نمایش برای پایان دادن اکران این فیلم در سینماها اعتراض کرد.

مهر نوشت: سیدابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی فسیل به کارگردانی کریم امینی که با فروش بالغ بر 285 میلیارد تومان عنوان دومین فیلم پرمخاطب تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرده است، در قالب یادداشتی، نسبت به جوسازی علیه سینمای کمدی و تخریب آن اعتراض کرد.

در متن این یادداشت که به دنبال تصمیم شورای صنفی نمایش برای پایان اکران فسیل در سینماها از سوی عامریان برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته، آمده است: در سیستم اکران جهانی، وقتی فیلمی بر پرده می رود و مورد استقبال واقع می شود، اکران مستمر باقی می ماند.

هیچ کجای دنیا فیلمی را که باعث رونق سینما شده است، با فروش ماهیانه 15 میلیارد تومان از روی پرده سینما حذف نمی کنند.

عدم تداوم اکران فسیل در حالی است که سینمای ایران طعم هفت میلیون مخاطب برای یک فیلم را طی چهل سال نچشیده بود و در صورتی که 9 ماه پیش هیچ فیلمی جرات اکران در عید نوروز را به دلیل وقایع حاکم بر کشور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تهیه کننده «فسیل» به پایان اکران این کمدی در سینماها

اعتراض تهیه کننده «فسیل» به پایان اکران این کمدی در سینماها