مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-17سياسي

بسیجیان مصداق کامل ایثار هستند/دفاع مردم غزه حرکت در مسیر امام حسین(ع) است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب در مورد بسیج، بسیج و بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام خواند.

- بسیجیان مصداق کامل ایثار هستند/دفاع مردم غزه حرکت در مسیر امام حسین(ع) است ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب در مورد بسیج، بسیج و بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام خواند.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز 26 آبانماه در خطبه های نماز جمعه دارالعباده که در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج را باید از کلام امام راحل(ره) بشناسیم که می فرمایند؛ تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب در ادامه می فرمایند؛ در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروه های فراوانی بودند که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت طلبی، کشور و انقلاب را بیمه کردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان مصداق کامل ایثار هستند/دفاع مردم غزه حرکت در مسیر امام حسین(ع) است

بسیجیان مصداق کامل ایثار هستند/دفاع مردم غزه حرکت در مسیر امام حسین(ع) است