مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-31سياسي

تعیین تکلیف اموال بلاصاحب در یگان های پلیس


تمامی اموال وکالا های مجهول المالک و بلاصاحب موجود در یگان های زیر مجموعه پلیس پایتخت با ورود دادستانی تهران تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، دادستان تهران گفت: در راستای صیانت از بیت المال و اجرای وظایف ذاتی مرجع قضایی در جلوگیری از تضییع، فساد و هدر رفت اموال عمومی و خصوصی، کلیه اموال مجهول المالکی که از سال 1392 در یگان های پلیس پیشگیری و آگاهی فاتب پایتخت رسوب یافته بود، تعیین تکلیف شد.

علی صالحی بیان کرد: در برنامه های نظارتی و پیشگیرانه و بازدید های میدانی دادستانی تهران از یگان های زیر مجموعه پلیس پیشگیری و آگاهی فاتب، نسبت به شناسایی و فهرست بندی اموال مجهوال المالک و بلاصاحبی که از سال 1392 در مجموعه های موصوف رسوب یافته و فضای قابل توجهی از این اماکن را نیز اشغال کرده بود، اقدام شد و پیگیری قضایی لازم برای تعیین تکلیف صورت گرفت.

دادستان تهران افزود: متعاقب صدور حکم قضایی در شعبه چهارم دادگاه انقلاب تهران، مبنی بر لزوم تحویل این اموال به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و طی هماهنگی های انجام شده در مجموع تعداد42هزار و 966 قلم کالای مجهول المالک و بلاصاحب، مشتمل بر تعداد 4278 قلم کالای رسوب شده در یگان های زیر مجموعه پلیس آگاهی و تعداد 38 هزار و 688 قلم کالای موجود در کلانتری های شهر تهران، به آن ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اموال بلاصاحب در یگان های پلیس

تعیین تکلیف اموال بلاصاحب در یگان های پلیس