مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-14حوادث

قاچاق کالای پزشکی دراشتهارد


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 112 هزار قلم کالای پزشکی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اشتهارد خبر داد.

- پیمان لطیفی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی کالای پزشکی در یکی از انبارهای شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به همراه نمایندگان معاونت غذا و دارو به محل اعزام شده و در بازرسی از آن 112 هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم شناسایی و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

لطیفی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از معضلاتی است که رابطه مستقیم با رونق تولید و جلوگیری از بیکاری کارگران ایرانی دارد، لذا پلیس برخورد با این موضوع را اولویت خود قرار داده تا از این طریق بتواند نقش خود در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالای پزشکی دراشتهارد

قاچاق کالای پزشکی دراشتهارد