مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-29اقتصادي

ورود شورای شهر به قیمت گذاری کرایه تاکسی های اینترنتی


رییس شورای شهر تهران درباره نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی و لزوم دخالت شورا در قیمت گذاری گفت: ما از نظر قانونی باید نرخ گذاری وسایل نقلیه عمومی را انجام دهیم و این موضوع برای تاکسی های اینترنتی نیز صدق می کند.

- رییس شورای شهر تهران درباره نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی و لزوم دخالت شورا در قیمت گذاری گفت: ما از نظر قانونی باید نرخ گذاری وسایل نقلیه عمومی را انجام دهیم و این موضوع برای تاکسی های اینترنتی نیز صدق می کند.

در این مورد قبلا قصور شده و ما دنبال می کنیم که این اتفاق توسط شورا روی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دستور جلسه امروز مربوط به درگاه های اطلاعات عمومی است که همه بتوانند از آنها استفاده کنند که مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

پس از آن نیز بررسی چهار گزارش حسابرسی در دستور کار قرار گرفته که اعضای شورا نظرات خود را نسبت به گزارشات ارائه شده، مطرح خواهند کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بخشنامه جدید معاونت شهرسازی شهرداری تهران و دستور توقف این بخشنامه از سوی شورا نیز تصریح کرد: امروز نیز جلسه هم اندیشی با معاون شهرسازی شهرداری داشتیم؛ چرا که اعضای شورا ایرادات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شورای شهر به قیمت گذاری کرایه تاکسی های اینترنتی

ورود شورای شهر به قیمت گذاری کرایه تاکسی های اینترنتی