مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-17سياسي

پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند


پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند و کار آنان همانند جهاد در راه خدا بوده که خدمت پزشکان و پرستاران در غزه نیز اکنون نوعی مجاهدت است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات پیش آمده برای انسان ها ناشی از بی تقوایی افراد است، اگر انسان خداترس و نسبت به آبرو و شخصیت افراد حساس باشد، تقوا پیشه کند، نزد خداوند جایگاه خوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری(س)، افزود: حضرت زینب ( س) که در حقیقت به زینتی برای خانواده تبدیل شده بود، فصاحت، بلاغت و شجاعت را از پدر خود حضرت علی (ع) و عفاف، حجاب، نجابت و ادب را از مادر خود حضرت فاطمه(س) گرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: حضرت زینب ( س) در دوران زندگی خود علاوه بر اینکه همگام با دو برادر خویش بود، در هجرت های مختلف از مدینه به مکه و سپس به شام و کربلا حضور داشت و در سخنرانی های خود مواضع امامت و ظلم های بنی امیه را آشکار کرد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: سالروز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است که همگان امروز از خدمات پرستاران بهره مند هستند و به تعبیر رهبر انقلاب کار این قشر، ارزش و شرافت دارد چرا که همچون فرشته های نجات برای بیماران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند

پرستاران مایه امنیت خاطر جامعه هستند