مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-30اجتماعي

کاهش 11 کیلومتری راه دسترسی به روستاهای بخش ترگور ارومیه با مشارکت خیر راه ساز


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش 11 کیلومتری مسیر دسترسی به روستاهای بخش ترگور ارومیه با مشارکت خیر راه ساز خبر داد.

- گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر صادقی پور معاون اداره کل راهداری استان اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم روستاهای بخش ترگور و مشارکت خیر راه ساز، مسیر دسترسی این روستا ها به مرکز شهرستان کوتاهتر خواهد شد.

  وی افزود: در راستای گسترش شبکه راه های مواصلاتی شهرستان ارومیه و نیز خدمات و نوع دوستی خیرین این شهرستان در امور عام المنفعه، تفاهم نامه ای فی ما بین خیر راهساز آقای حاج میرزا نبی زاده اهل روستای گیرده بلیج و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت احداث راه آسفالته از جاده روستای گرده بلیج تا مسیر فرعی موانا به مارمیشو به طول تقریبی 10,5 کیلومتر با عرض آسفالت 9,5 و عرض کل راه 11 متر با پیش بینی اعتبار 1500 میلیارد ریال منعقد شد.

صادقی پور خاطر نشان کرد: در همین راستا پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی جاده (انهر -کلهر - گرده بلیج - موانا) به طول 23 کیلومتر در قالب تفاهم نامه خیر راه ساز با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال اجراست که در این راستا عملیات خاکی و اجرای لایه های روسازی و ابنیه فنی در طول 6,5 کیلومتر به اتمام رسیده و یک لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 11 کیلومتری راه دسترسی به روستاهای بخش ترگور ارومیه با مشارکت خیر راه ساز

کاهش 11 کیلومتری راه دسترسی به روستاهای بخش ترگور ارومیه با مشارکت خیر راه ساز