مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-14سياسي

دعوت از حسن روحانی برای طرح انگیزه هایش از شرکت در انتخابات خبرگان


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به حسن روحانی، از وی دعوت کرد تا در جلسه ای برای اطلاع از انگیزه اش برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری حضور یابد.

- از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل صورت گرفت دعوت از حسن روحانی برای طرح انگیزه هایش از شرکت در انتخابات خبرگان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به حسن روحانی، از وی دعوت کرد تا در جلسه ای برای اطلاع از انگیزه اش برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری حضور یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر حسن روحانی با سلام و احترام چندی پیش شما برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده و بعد از آن نیز بیانیه ای منتشر نموده اید.

سوال اساسی که برای خیل عظیمی از مردم جامعه به ویژه قشر نخبگانی جامعه یعنی دانشجویان پیش آمده، این است که شما در بخشی از بیانیه خود اعلام نموده اید ناظران انتخابات بدون حب و بغض نسبت به تایید صلاحیت شما اقدام نمایند.

آیا معتقد بر این هستید که ناظرین مربوطه باید بی تفاوت نسبت به مسئولیت سنگین و خطیری که دارند اقدامی برخلاف قانون و یا به ضرر ولی نعمتان انقلاب اسلامی انجام دهند؟ آیا این اقدام، تصمیمی بر اساس بغض و دشمنی بر مردم شریف ایران نیست؟ شما خود در دوران تصدی مسئولیتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از حسن روحانی برای طرح انگیزه هایش از شرکت در انتخابات خبرگان

دعوت از حسن روحانی برای طرح انگیزه هایش از شرکت در انتخابات خبرگان