مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-06دانش

آیین رونمایی از مجموعه کتاب های «حسین بهاروند» و همکارانش برگزار می شود


آیین رونمایی از مجموعه کتاب های پروفسور حسین بهاروند، رییس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و همکاران، - آیین رونمایی از مجموعه کتاب های حسین بهاروند و همکارانش برگزار می شود آیین رونمایی از مجموعه کتاب های پروفسور حسین بهاروند، رییس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و همکاران، 20 آبان ماه ساعت 14 در فرهنگستان علوم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین رونمایی از مجموعه کتاب های پروفسور حسین بهاروند، رییس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم 20 آبان ماه ساعت 14 در فرهنگستان علوم برگزار می شود.

در ایام کتاب و کتاب خوانی، فرهنگستان علوم با همکاری پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در نظر دارد مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی تألیف پروفسور حسین بهاروند و همکارانشان را با حضور جمعی از صاحبنظران و فرهیختگان برگزار کند.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه رویان، تاکنون 13 جلد از این مجموعه به چاپ رسیده است که 4 جلد این مجموعه در سال 1398 رونمایی شده و 9 جلد آن در این مراسم رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از مجموعه کتاب های «حسین بهاروند» و همکارانش برگزار می شود

آیین رونمایی از مجموعه کتاب های «حسین بهاروند» و همکارانش برگزار می شود