مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-23فرهنگي

800 هنرمند در شهرک هنر پرند صاحبخانه می شوند


مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پرند گفت: فاز اول شهرک هنر در پرند تعداد 800 نفر از اصحاب هنر در گرایش های مختلف را در خود جای می دهد که طی 2 سال ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در حاشیه آیین کلنگ زنی فاز اول اجرایی طرح مسکن هنرمندان با عنوان شهر هنر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: در ورودی شهر پرند یک سایت 145 هکتاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد شهرک هنر کلنگ زنی می شود و طبق توافق با وزارت ارشاد این عملیات در فاز اول تعداد 800 نفر از اصحاب هنر در گرایش های مختلف را در خود جای می دهد که وظیفه ساماندهی این افراد با وزارت ارشاد و صندوق هنر است.

وی با اشاره به اینکه مجموع کل پروژه شهرک هنر 11 هزار واحد است، گفت: طبق برنامه اگر آورده متقاضیان نیز پا به پای بانک های تسهیلات دهنده پروژه متناسب باشد بنا داریم که این واحدها را ظرف دو سال بسازیم.

صیادی با بیان اینکه 800 واحد از این پروژه مختص هنرمندان است عنوان داشت: مابقی واحدها در حوزه دیگر اقشار جامعه است ولی فاز اول مختص هنرمندان بوده و امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در خصوص پیمانکاران این پروژه نیز بیان کرد: پیمانکاران مشخص و کارگاه تجهیز و آماده شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هنرمند در شهرک هنر پرند صاحبخانه می شوند

800 هنرمند در شهرک هنر پرند صاحبخانه می شوند