مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-30بين الملل

از هم گسیخته


انتقادات جنجالی بنیامین نتانیاهو از سازمان های امنیتی این رژیم جوّ شکاف و از هم گسیختگی نظامی - امنیتی صهیونیست ها پس از عملیات توفان الاقصی را به نمایش گذاشت.

- انتقادات جنجالی بنیامین نتانیاهو از سازمان های امنیتی این رژیم جوّ شکاف و از هم گسیختگی نظامی - امنیتی صهیونیست ها پس از عملیات توفان الاقصی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در مطلبی به توییت جنجالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با واکنش شدید سران نظامی روبرو و در نهایت به حذف توییت و عذرخواهی نتانیاهو منجر شد، پرداخته و نوشته است: در پی انتشار یک فایل صوتی طی چند روز اخیر از نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در آن با اطمینان می گوید خطری از جانب حماس در غزه این رژیم را تهدید نمی کند، نتانیاهو در جدیدترین سخنانش تلاش کرد مسؤولیت شکست از مقاومت فلسطین و غافلگیر شدن را گردن دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم بیندازد و خود را بی تقصیر جلوه دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه در واکنش به انتشار این فایل صوتی در فضای مجازی، طی پیامی در ایکس (توییتر سابق) نوشت: در هیچ مورد و در هیچ مرحله ای، هشداری درباره نیت حماس برای جنگ [از سوی دستگاه های امنیتی] دریافت نکردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هم گسیخته

از هم گسیخته