مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-16فرهنگي

پای فیلمسازان سراسر کشور به رفسنجان باز می شود


معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» در رفسنجان با محوریت شهر و شهروندی و با حضور فیلمسازان سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدعباس حسینی داورانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره سراسری فیلم شهرنما با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان و نوپا، بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری بر روح وروان شهروندان و معرفی شهر رفسنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: فیلمسازان از سراسر کشور می توانند در دو بخش سراسری و بومی به ترتیب ویژه تولیدات فیلمبرداری شده در خارج و داخل شهر رفسنجان با موضوع شهر، امید و آینده، شهر، خانواده و فرزندآوری، شهر و زیست عفیفانه، حقوق و فرهنگ شهروندی و موضوع آزاد با محوریت شهر در این رویداد شرکت کنند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه جشنواره شهرنما می تواند نگاه ها را به سمت شهر طلای سبز و دیار فاتحان اروند معطوف کند، تصریح کرد: شعار رویداد روی خوش آرامش است که از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری به عنوان شعار محوری شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان تعیین شده است.

وی افزود: شهرستان رفسنجان طی سال های متمادی در پرورش فیلمسازان جوان در کشور سرآمد بوده است و برگزاری این رویداد می تواند نسل جدیدی از علاقه مندان و فیلمسازان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای فیلمسازان سراسر کشور به رفسنجان باز می شود

پای فیلمسازان سراسر کشور به رفسنجان باز می شود