مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 04:352023-10-24سياسي

اتاق اصناف کشاورزی بروجرد تشکیل می شود


رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: اتاق اصناف کشاورزی بروجرد با تشکیل سومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی بروجرد به زودی رسما تشکیل و شروع به کار می کند.

- محمدحسن نوابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: در جلسه سوم کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی بروجرد، تاسیس 2 اتحادیه صنفی زراعت و دامپروری به تصویب اعضا رسید و مقرر شد اعضا دارای پروانه فعالیت یا پروانه کسب در سایر رشته های کشاورزی  فعلا در یکی از 2 اتحادیه مذکور ثبت نام و فعالیت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا هیات اجرایی انتخابات اتحادیه های صنفی زراعت و دامپروری طی روزهای آتی اقدام به انتشار آگهی دعوت از کاندیداهای عضویت در هیات مدیره و بازرسین آن اتحادیه ها خواهد نمود.

  رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه سال جاری روند انتخابات اتحادیه های صنفی و متعاقب آن تشکیل اتاق اصناف کشاورزی بروجرد انجام گیرد.

نوابی افزود: بدیهی است اطلاع رسانی جامع به کشاورزان از طریق روزنامه، ارسال پیامک و فضای مجازی در این خصوص انجام می گیرد.

  وی بیان داشت: لازم به ذکر است تاکنون در یکصد شهر کشور انتخابات اتحادیه های صنفی برگزار و بالغ بر 60 اتاق اصناف کشاورزی تشکیل گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق اصناف کشاورزی بروجرد تشکیل می شود

اتاق اصناف کشاورزی بروجرد تشکیل می شود