مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-24سياسي

زیست عفیفانه مایه گسترش همه خوبی ها در جامعه است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: زیست عفیفانه همه خوبی ها را در جامعه گسترش می دهد و اجتماع را از بدی ها مصون کرده و به سوی همه خوبی ها سوق می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جمع کارکنان شهرستان سمیرم با اشاره به روایتی از امام جواد (ع) اظهار داشت: حکمت، عفت، اقتدار و عدالت چهار فضیلتی هستند که انسان و جامعه را به فلاح و رستگاری می رساند .

وی افزود: وقتی زیست عفیفانه در جامعه ای حکم فرما شد همه خوبی ها در آن گسترش می یابد، رعایت عفت در کلام، نگاه، پوشش، کار، بازار مدیریت کشور و در سایر تعاملات با مردم، اجتماع را از بدی ها مصون کرده و به سوی همه خوبی ها سوق می دهد.

صادقی گفت: از روز اول خلقت شیطان سعی کرده که عفت را از انسان بگیرد و اگر در جامعه ای عفت نباشد و زنان و مردان آن بی حیا و بی غیرت باشند شالوده ی آن جامعه از بین خواهد رفت و دشمنان می توانند آن جامعه را به هر طرف که می خواهند ببرند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه دومین فضیلت که یک انسان و جامعه را نسبت به سایرین برتری می دهد حکمت است و قوام حکمت به اندیشه است یعنی اینکه انسان ذهن و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست عفیفانه مایه گسترش همه خوبی ها در جامعه است

زیست عفیفانه مایه گسترش همه خوبی ها در جامعه است