مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-20سياسي

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت «هفته ی بسیج»


به مناسبت «هفته ی بسیج»، سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت هفته ی بسیج ،  سپاه ناحیه  محمد رسول الله (ص) شیراز  بیانیه ای صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پنجم آذر ماه یکی از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

  آغاز گرامیداشت هفته بسیج (29 آبان الی 5 آذرماه ) یادآور یکی از مهم ترین رخداد های تاریخ ایران اسلامی است که با تشکیل بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی برای پاسخ به نیاز های حیاتی کشور و حتی امت اسلامی و کشور های مستضعف دنیا به شمار می رود.

بدون شک هر جا تفکربسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است طنین انداز شود، بن بست هارا گشوده و قله های افتخار و عزت را فتح میکند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز  ضمن پاسداشت و تبریک هفته بسیج  یاد و خاطره شهیدان والامقام بسیج را گرامی داشته و فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج  را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض نموده و با لبیک به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی   آمادگی همه جانبه را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت «هفته ی بسیج»

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت «هفته ی بسیج»