مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-08اقتصادي

کمک 730 میلیارد ریالی ایرانی ها به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با گذشت 29 روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به بیش از 730 میلیارد ریال رسید.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با گذشت 29 روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به بیش از 730 میلیارد ریال رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: پویش بشردوستی که با هدف جمع آوری کمک های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی از 17 مهرماه آغاز گردیده است، همچنان ادامه دارد.

سلیمی در این خصوص بیان کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ 17 مهرماه تا روز دوشنبه 15 آبان ماه، افزون بر 730 میلیارد و 786 میلیون ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی واریز شده است.

وی اشاره کرد: همزمان با اجرای این پویش و علاوه بر بار هوایی، یک محموله دریایی کمک های بشردوستانه ایران به مردم فلسطین نیز با همکاری اجرایی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از مبداء بندر شهید رجایی ارسال شده است و محموله های دیگر در این بندر در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 730 میلیارد ریالی ایرانی ها به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال احمر

کمک 730 میلیارد ریالی ایرانی ها به غزه از طریق پویش بشردوستی هلال احمر