مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-15سياسي

کتاب و کتاب خوانی نقش زیادی در شکل گیری فرهنگ مقاومت دارد


تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مقاومت مردم ایران در برابر دشمن را برگرفته از هویت ایرانی اسلامی شان دانست و گفت: کتاب و کتاب خوانی تأثیر زیادی در شکل گیری هویت مردم دارد و اگر ایران اسلامی در منطقه جلوی تجاوزها و جنایت های دشمن را می گیرد و مردم مقاومت .

- ایسنا/قم تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مقاومت مردم ایران در برابر دشمن را برگرفته از هویت ایرانی اسلامی شان دانست و گفت: کتاب و کتاب خوانی تأثیر زیادی در شکل گیری هویت مردم دارد و اگر ایران اسلامی در منطقه جلوی تجاوزها و جنایت های دشمن را می گیرد و مردم مقاومت می کنند به هویت مردم برمی گردد که در طول سالیان متمادی شکل گرفته است.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم، حجت الاسلام دانشی مسئول مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم و جمعی از کتابداران این استان که امروز، 24 آبان ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی فرصت خوبی برای کارهای بزرگ است و نباید بروز حوادث گوناگون ما را سرگرم کند و از انجام کارهای بزرگ باز دارد.

وی با بیان اینکه گاهی دست دشمن در کار است که از کارهای کلان و ماندگار باز بمانیم، گفت: برخی از امور نقش نگهداری بازدارندگی جامعه از آسیب ها را دارند و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب و کتاب خوانی نقش زیادی در شکل گیری فرهنگ مقاومت دارد

کتاب و کتاب خوانی نقش زیادی در شکل گیری فرهنگ مقاومت دارد