مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-14سياسي

دیدار سردار رادان با نخست وزیر عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که این روز ها به دعوت وزیر کشور عراق به بغداد سفر کرده است در ادامه رایزنی های رسمی با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کرد.

- فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه سفر به عراق در 3 دیدار جداگانه با نخست وزیر، دبیر شورای امنیت ملی و رییس بسیج مردمی عراق دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که این روز ها به دعوت وزیر کشور عراق به بغداد سفر کرده است در ادامه رایزنی های رسمی با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار کرد.

 نخست وزیر عراق در این دیدار بر لزوم افزایش همکاری های امنیتی پلیس دو کشور و مقابله با تروریسم و تحت پیگرد قرار دادن اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و تامین امنیت مرز های مشترک تاکید کرد.

سردار رادان همچنین با قاسم الاعرجی دبیر شورای امنیت ملی عراق دیدار کرد و بر گسترش و ارتقای سطح همکاری های امنیتی و انتظامی در حوزه های مختلف و اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در حوزه های مرزی و آموزشی تأکید کرد.

  فرمانده کل انتظامی همچنین در دیدار با فالح الفیاض فرمانده بسیج مردمی عراق از نقش نیرو های حشد الشعبی در تامین امنیت عراق و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سردار رادان با نخست وزیر عراق

دیدار سردار رادان با نخست وزیر عراق