مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-31سياسي

مراسم 13 آبان با سخنرانی قالیباف برگزار می شود


رییس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم الله 13 آبان گفت: برنامه ما شامل تجمع و راهپیمایی در سراسر کشور از ساعت 9:30 دقیقه صبح 13 آبان آغاز می شود.

این برنامه در تهران از ساعت 9 صبح از میدان فلسطین آغاز و تا مقابل لانه جاسوسی ادامه خواهد داشت و رییس مجلس شورای اسلامی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم الله 13 آبان پیش از ظهر امروز (سه شنبه، 9 آبان ماه) در نشست خبری اعلام برنامه های این روز، گفت: خدا را شاکر هستیم که پیروزی های درخشنده مسلمان را رقم زد.

به روح همه شهدا به ویژه شهدای ملت فلسطین و همه مجاهدان در سراسر جهان درود می فرستیم.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم که آمریکا را به دام انداخت.

ما چگونه می توانستیم چهره واقعی آمریکا را به دنیا بشناسانیم و یا به چه نحو می توانستیم ملت ها را به واکنش علیه آمریکا واداریم.

سردار نقدی، ضمن اشاره به جنایت های صورت گرفته در غزه، گفت: سال گذشته رهبران غربی آن قدر خود را دل نازک نشان دادند که به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد نیروی انتظامی دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند ولی در برابر کشتار مردم غزه رقص و پایکوبی به راه انداختند.

وی ادامه داد: اگر ما 25 سال شبانه روز جهاد تبیین می کردیم تا جنایت های آمریکایی ها و فرانسوی ها و انگلیسی ها را اشکار کنیم نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 13 آبان با سخنرانی قالیباف برگزار می شود

مراسم 13 آبان با سخنرانی قالیباف برگزار می شود