مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-04سياسي

عبدالصالح جعفری؛ به یاد مدیر فرهنگی موفق و ایران دوست که تحمل نشد و درگذشت


  در دانشگاهی برای او مراسم برپا کردند که چندی پیش کرسی تدریس اش را از او گرفته بودند! -   در دانشگاهی برای او مراسم برپا کردند که چندی پیش کرسی تدریس اش را از او گرفته بودند! عصر ایران- اندک زمانی دیگر چهلمین روز درگذشت یک فعال فرهنگی ایران دوست و مردمی است که از اردوگاه اصول گرایان برخاست و اگرچه به خاستگاه خود پشت نکرد اما زود دانست که فرهنگ از سیاست برتر است و به فعالیت های فرهنگی - عمیقا و واقعا فرهنگی و ایران گرایانه و نه ایدیولوژیک و تبلیغاتی -   روی آورد اما اتفاقا برخی  تجلیل کنندگان امروز او را تحمل نکردند و عملا در اوج خلاقیت و توانایی خانه نشین شد و سرانجام درگذشت در حالی که ده هاسال دیگر می توانست منشا خدمت باشد.

خود مایل نبود بگوید اما جالب است بدانید او فرزند یکی از سرداران اولیه و شهید سپاه بود اما هرگز نان این انتساب را نخورد و در بیان نظرات و ارتباطات خود با طیف های مختلف ملاحظه نداشت.

او عبدالصالح جعفری بود که وقتی درگذشت کسانی برای او پیام فرستادند و از او و پدرش تجلیل کردند که اتفاقا می دانستند در قمروهای وسیع تری قدم گذاشته است.

با این تاکید که تیتر از ماست و مقدمه ای که نقل شد یادداشت علیرضا افشاری - کنش گر پرسابقه فرهنگی - را که  تحت تاثیر فعالیت های ایران گرایانه او بود و به روابط قبلی سیاسی او کاری ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالصالح جعفری؛ به یاد مدیر فرهنگی موفق و ایران دوست که تحمل نشد و درگذشت

عبدالصالح جعفری؛ به یاد مدیر فرهنگی موفق و ایران دوست که تحمل نشد و درگذشت