مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-12اقتصادي

تایید 27 هزار واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن


استاندار گیلان از ثبت نام 119 هزار متقاضی مسکن ملی و تایید 27 هزار واجد شرایط خبر داد و گفت: 180 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در گیلان مهیا شده و 16 هزار واحد توسط دستگاه های مختلف در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن گیلان در رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته شاهد رکود در حوزه مسکن بودیم، اظهار کرد: متولیان حوزه مسکن در دولت سیزدهم باید به منظور تغییر وضعیت موجود، جهادی عمل کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

  وی از ثبت نام 119 هزار متقاضی مسکن ملی و تایید 27 هزار واجد شرایط خبر داد و گفت: 180 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در گیلان مهیا شده و 16 هزار واحد نیز توسط ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نیروهای مسلح و سایر دستگاه های مربوطه در این زمین ها در حال ساخت است.

  استاندار گیلان با اشاره به شناسایی 60 هکتار زمین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: دستگاه های اجرایی مانند منابع طبیعی و جهاد کشاورزی گیلان موظف است تا زمین های بلااستفاده شناسایی شده را معرفی و کاربری آن ها را مشخص کند تا بتوانیم به تعهدات خود در نهضت ملی مسکن که از برنامه های راهبردی دولت است عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید 27 هزار واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن

تایید 27 هزار واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن