مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-11سياسي

جلسه صلح و سازش دو پرونده قصاص در رودان برگزار شد


قاضی دادگستری و سرپرست اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: جلسه صلح و سازش در دو پرونده قصاص با حضور سرپرست اجرای احکام دادسرای مرکز استان هرمزگان در شهرستان رودان برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان قاضی دادگستری و سرپرست اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: جلسه صلح و سازش در دو پرونده قصاص با حضور سرپرست اجرای احکام دادسرای مرکز استان هرمزگان در شهرستان رودان برگزار شد.

الهام پور دهقان ظهر امروز (بیستم آبان ماه) در حاشیه بازدید از واحد اجرای احکام دادسرای رودان و زندان این شهرستان، ضمن بررسی اقدامات انجام شده در این دو مجموعه، اظهار کرد: رویکرد صلح و سازش همواره در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد و در این راستا جلسه صلح و سازش دو پرونده قصاص در رودان برگزار شد.

در جریان بازدید این مقام قضایی از دادسرا و زندان شهرستان میناب موضوعات مختلفی از جمله وضعیت زندانیان غایب و متواری و تعیین تکلیف پرونده های کسر موقت پیگیری شد.

همچنین در ادامه، جلسات صلح و سازش برای پیگیری اخذ رضایت اولیای دم در دو پرونده قصاص نفس با حضور سرپرست اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و تعدادی از قضات و مددکاران در زندان شهرستان رودان برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه صلح و سازش دو پرونده قصاص در رودان برگزار شد

جلسه صلح و سازش دو پرونده قصاص در رودان برگزار شد