مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 23:202023-10-27بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان با گوترش و رایزنی درباره غزه +فیلم


وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل سازمان ملل درباره اوضاع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به گفت وگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین در نیویورک حضور دارد، امشب (جمعه) پنجم آبان ماه در مقر سازمان ملل در نیویورک با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفت وگو کرد.

اوضاع غزه و ضرورت توقف جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع غزه از جمله محورهای این گفت وگو است.

  وی در بدو ورود به نیویورک در جمع خبرنگاران گفته بود که در نشست مجمع عمومی مواضع جمهوری اسلامی ایران در موضوع تحولات منطقه را بیان خواهد کرد.

وزیر خارجه همچنین اعلام کرد که شرایط منطقه غرب آسیا به نقطه نگران کننده ای برای همه کشورهای منطقه رسیده و هر آن احتمال خارج شدن کنترل از دست همه طرف ها وجود دارد.

رییس دستگاه دیپلماسی از دیدارش با گوترش هم خبر داد و عنوان کرده بود که فرصتی است با آقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل راجع به تحولات از نزدیک رایزنی داشته باشیم.

 وزیر امور خارجه از ابتدای تحولات اخیر در فلسطین و در این مدت یک بار به گوترش درباره اوضاع غزه نامه نوشت و همچنین با وی تلفنی گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با گوترش و رایزنی درباره غزه +فیلم

دیدار امیرعبداللهیان با گوترش و رایزنی درباره غزه +فیلم