مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-27سياسي

اخبار سیاسی 4و5 آبان؛ رزمایش اقتدار 1402/طوفان الاقصی؛نقطه نقطه عطف تاریخی


«رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش»، « پرونده ترور سردار سلیمانی»، «نشست نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای» و «عملیات طوفان الاقصی» از موضوعات مهم خبری پنج شنبه و جمعه (چهارم و پنجم) آبان 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- اخبار سیاسی 4و5 آبان؛ رزمایش اقتدار 1402/طوفان الاقصی؛نقطه نقطه عطف تاریخی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش ، پرونده ترور سردار سلیمانی ، نشست نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای و عملیات طوفان الاقصی از موضوعات مهم خبری پنج شنبه و جمعه (چهارم و پنجم) آبان 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز جزییاتی از این رزمایش را تشریح کرد و گفت: این رزمایش در راستای مقابله با تهدیدات پیش رو و تغییر در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش، مطابق با طرح های از پیش تعیین شده، تحت نظارت کارشناسان، ارزیابان و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

اخبار دیگر مرتبط با رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش را می توانید در لینک های زیر بخوانید.

در جریان بازدید از برخی سایت های راداری، مواضع پدافندی و نیز سامانه سلاح های بومی که به تازگی به سازمان رزم این نیرو ملحق شده اند، از طراحی، ایجاد و احداث سایت های جدید راداری و موشکی بومی این نیرو خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 4و5 آبان؛ رزمایش اقتدار 1402/طوفان الاقصی؛نقطه نقطه عطف تاریخی

اخبار سیاسی 4و5 آبان؛ رزمایش اقتدار 1402/طوفان الاقصی؛نقطه نقطه عطف تاریخی